Geoblog.pl    tramp    Podróże    Indonezja - podróż zakończona    Początek :)

Początek :)

Polska, Kalisz

Zaczynam kolejną przygodę , jakże inaczej niż ostatnio, wszystko ma mojej głowie i przez 2 miesiące sam muszę troszczyć się o każdy element trasy . Jadę najpierw do Berlina . Samolot dopiero w niedzielę więc popołudnie mam na leniwe poszlajanie sie po mieście i okazja do spokojnego wyspania się .

rafaelo
rafaelo - 2008-08-07 15:11
BUHAHAHA FAJNA ZABAWA ;)

tramp - 2008-08-07 19:48
kilka wpisów Rafaelo usunołem, ale administratorzy już mają zabezpieczone dane logowania, z modemu gprs PLUS , reszta to sprawa policji, dziękuje

rafaelo
rafaelo - 2008-08-07 19:56
super i co policja zrobi rafaelo za to ze dodoaje komentaze starej zaklamanej cioturzycy ?! ps. lepiej idz na studia niz klamac pod przysiega w sadzie ze ma sie wysokie wyksztalcenie czy ja cos klamie nie pisze prawdy ŻENADE ;)

kiclaw
kiclaw - 2008-08-08 00:54
Drogi rafaelo,

zabezpieczyliśmy Twoje obraźliwe komentarze wraz z godzinami i adresem IP, z którego je wysłałeś. Dokumentację tę przekażemy Twojemu providerowi oraz odpowiednim organom. Nikt nie jest w sieci anonimowy, mamy nadzieję, że poniesiesz konsekwencje - Art. 216. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

klipsik
klipsik - 2008-08-10 10:05
RAJSTOPKI PODWIAZKI SZPILECZKI SZPILECZKI SZPILECZKI ...

tramp - 2008-08-16 06:51
Cóż, prowadząc publicznego bloga każdy z nas musi się liczyć , że jakiś debil tu zajrzy, ja już przywykłem, że tchórze po ciemku i anonimowo podkrzykóją , tak jak pisałem już wcześniej, tą sprawą zajmuje się prokuratura, każdy wpis na moim blogu jest rejestrowany a nikt w internecie nie jest anonimowy , ja zakładając ten blog podpisałem się z imienia i nazwiska oraz umieściłem fotografię , tego , że jest kilka osób które zazdroszczą mi ,że jestem szczęśliwy byłem i jestem pewny, cóz pozostaje mi tylko cieszyć się, że dzięki swej nienawiści wchodząc na mojego bloga dowiedzą się czegoś ciekawego o świecie , poza tym cieszę się , że i tacy frustraci interesują się moim życiem , decydując się na publikację serii artykułów o moich podróżach miałem na uwadze wszystkich , ale chyba najbardziej kierowałem je właśnie do małostkowych i żyjących w zaścianku takich jak uparcie mnie tu atakujący Jakub Podboroczyński , cóż mogę na ten temat powiedzieć ? - nic, poza tym , że z kupioną maturą świata nie zawojuje , więc z takim nawet nie warto dyskutować, natomiast innym odwiedzającym mojego bloga obiecuję, że dołoże starań by osobnik tem dzięki decyzji sądu w przyszłości zasponsorował dom dziecka .

Ahoj przygodo!
Ahoj przygodo! - 2008-08-19 11:02
Nie przejmuj się debilami, ważne że piszesz i to może komuś pomóc. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę mógł wykorzystać Twoje informacje, bo Indonezja jest w planach :)

astro
astro - 2013-02-08 12:35
Nie wiem czy się orientujesz, ale na swojej stronie możesz po prostu blokować konkretne IP'ki.